قضاوت های نابجا در شبکه های اجتماعی

اینجا در فضای مجازی هم، همه سلفی گیر مجازی شدن در حال آسمون به ریسمون بافتن...
به جز پست ها و مطالب مربوط به ابراز همدردی و تاسف، بیشتر پست های بی ربط منتشر شده در شبکه های مجازی، معنی و منظوری مثل موارد زیر رو دارن که:
 
همین الان یهویی من و آرمانهای پوسیده انقلاب!
همین الان یهویی من و نظام و سیستم پکیده کل کشور و جهان که برباد رفته است!
همین الان یهویی من و مدافعان حرم غایبی که منه نفهم نمیدونم برای چی رفتن خارج از کشور، از کشورم دفاع کنن!
همین الان یهویی من و حکومت فرسوده!
همین الان یهویی من و سگهای زنده یاب نجس از دید اسلام!
همین الان یهویی من و اسلام شکست خورده!
همین الان یهویی من و اصولگراییه شکست خورده!
همین الان یهویی من و تدبیر و امید شکست خورده!
همین الان یهویی من و مردمی که از من بی فرهنگتر هستن و به طور طبیعی در نزدیکی محل حادثه وایسادن!
 
همین الان یهویی من و هر چیزی "غیر من و تفکرات من"، که الان میتونم بکوبمش تا خودم و تفکرات خودم رو در این سلفی برجسته کنم و به نمایش بذارم...
 
یعنی با این پست ها، پشت کردن به حادثه پلاسکو و دارن باهاش سلفی میگیرن که خودشون رو مطرح کنن، و هرچیزی رو که دم دستشون بود و باهاش مشکل داشتن بکوبن و تخریب کنن...
 
- من در ماجرای تجمع مردم، فقط اون بخش سلفی گیرها و موبایل به دست ها، و اون یه عده که باعت اختلال در رفت و آمد ماشینهای کمکی شده یودند رو بد میدونم، وگرنه ازدحام جمعیت در اون منطقه شلوغ با اون حجم حادثه طبیعی بوده دیگه...کیه که همچین چیزی رو ببینه و بی تفاوت رد بشه بره؟!
برچسب ها : اینستاگرام سلفی شکبه های مجازی مدافعان حرم پلاسکو
  • ۳
  • نظرات (۴)

    منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    تأسف داره :-(
    منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    :-(

    وقاحت از سر و روشون میباره

    علیرضا رحیمی
    تشکر...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">