الان امام حسین(ع) برای من کتابی است که از مادرم یادگاری گرفتم،
کتابی است با عنوان: "آنکه هرگز تسلیم نشد"...


شهاب حسینی و امام حسین(ع)

برچسب ها : امام حسین بازیگر شهاب حسینی عاشورا فیلم درباره امام حسین
  • ۸
  • نظرات (۸)

    ❤منتـــظر المـهـدی❤
    قربانت حسین جان که آزادگی آموختی ...
    پاسخ:
    :)
    ++
    ممنون جالب بود من از کلیپت استفاده می کنم!
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بسیار عالی بود 

    آقای شهاب حسینی یه صحبت کوتاه هم در مورد شهید بابایی دارن خیلی جالبه اگه بتونید پیداش کنید (من چند سال پیش شنیدمش :) )
    پاسخ:
    :)
    بله خیلی خوب
    محمد مهدی امجدیان
    السلام علی الحسین
    و علی علی بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین
     عالی بود ممنون
    راست میگه. واقعا تحملش سخته.
    ان شاء الله که بتونیم کتاب رو بخونیم....
    پاسخ:
    بله ان شاءالله... :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">