حجاب - برای رضای خدا

  • ۱۰
  • نظرات (۸)

    لیلا قاضی
    سلام
    عباداتتون قبول 
    شما رو لینک کردم :)
    پاسخ:
    سلام تشکر شماهم لینک شدید.
    موفق باشید
    سلام

     طرح بسیار پرمفهومی  است....
    پاسخ:
    سلام.
    بله همینطوره... :)
    وقطعا همین مخلوقات به زودی دل را میشکنند:)

    باافتخاردنبال میشوید:)
    پاسخ:
    بله متاسفانه...
    ممنونم، شماهم همینطور :)
    با عرض سلام و ادب
    همه مطالبتون رو دیدم. بسیار عالی بود و پر مفهوم. ان شالله مورد قبول حضرت حق باشه
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظرتون رو بگید
    یا حق
    پاسخ:
    سلام و ارادت :)
    ممنونم...بله حتما :)
    زهرا ساعی
    ب نظر من حجاب ی احترام ک واس خودت قائل میشی.فرقیم نداره مذکرباشی یامؤنث.حجاب ی مرزه ی دیوار بین ی آدم باگرگای اجتماع.بهتون برنخوره دوستان ولی بعضیامون خیلی داریم نامردی میکنیم درحق ناموسمون:((((
    پاسخ:
    کاملا درسته، احترام به خود و ارزشهای انسانی خود.
    در مورد جمله آخرتون بیشتر توضیح میدین؟ متوجه نشدم... :)
    محمدرضا گلزاری
    با سلام

    ممنونم عالی بود

    لطفا از وبلاگ من هم بازدید کنید و اگر خواستید در آن نظر بگذارید

    من وبلاگ شما رو دنبال میکنم اگر لطف کنید شما هم وبلاگم رو دنبال کنید ممنون میشوم
    رهروان فاطمه (س)
    سلام
    عالی بود
    پاسخ:
    سلام
    تشکر :)
    بانو فاطمی
    سلام
    خیلی هم برای رضای مخلوق نیست.
    بیشتر طرف راستی، اله و معبودش خداست و سمت چپی، مصداق من اتهد الهه هوی است.. هوای نفسش، معبودش است.

    در مجاهده هایتان، موفق و پیروز و مستدام باشید الهی
    پاسخ:
    سلام
    درسته این نگاه شاید کاملتر و عمیق تر باشه...بنده ی نفسشون هستن...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">